ASIAKASPALVELU

Tervetuloa sähköiseen asiakaspalveluumme!

Monet asiakkaistamme pyysivät helpompaa keinoa hallinoida omia tilejään ja tuloksena on, että luotiin sähköinen asiakaspalvelu. Siinä säästää aikaa ja välttyy puhelinjonoilta sekä pystyy ongelmitta itse hallinnoida jäsenyyttään verkossa. Käytä ylempänä olevia linkkejä. Löydät oman asiakasnumerosi viimeisimmästä laskustasi.

Ystävällisin terveisin DentalCare+

Jätä seuraava jatkotilaus väliin

Jätän väliin seuraavan jäsenpaketin, jossa on harjaspäitä ja vastaanotan sen sijaan tietoa seuraavista tarjouksista DentalCare +:lta.

Tauko jäsenyydestä

Täällä voit pistää jäsenyytesi tauolle vaihtoehtoisesti 3:lle, 6:lle tai jopa 9 kuukauden jaksolle. Tulet säilyttämään edullisimmat hinnat, jotka sinulla on nykyisin seuraavaan jatkotilaukseen asti.

Muutos jäsenyyteen

Harjaspäiden kuluminen on hyvin yksilöllistä. Hammaslääkärit suosittelevat vaihtaa sen kerran kuukaudessa, vaikka kuluminen ei näkyvää olisikaan, niin harjaspäähän saattaa kerääntyä bakteereja. Tuntuuko sinusta siltä, että haluaisit vaihtaa jäsenyyttä siten, että saisit harjapäitä useammin tai harvemmin?

Vaihda toimitusväliä

Tuntuuko siltä, että saat liian usein paketteja tai liian harvoin? Muuta pakettien toimitusväliä ja säilytä edulliset jäsenhintasi.

Tarvitsetko apua jossakin muussa asiassa? Lähetä meille viestiä!